Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Editorial Team
Instructions & Submissions
Call for Papers
About the Journal
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 2 No. 1 (2022): O passado que o presente carrega: Educação Patrimonial e as Histórias Públicas que construímos
Vol. 2 No. 1 (2022): O passado que o presente carrega: Educação Patrimonial e as Histórias Públicas que construímos
Published:
2022-07-18
Dossiê
Apresentação
o passado que o presente carrega educação patrimonial e as histórias públicas que construímos
Cristina Helou Gomide, Jiani Fernando Langaro
1 - 6
PDF (Português (Brasil))
Between the visible and the invisible, some tensions between the social field and Contemporary Heritage Education.
Itamar Ferretto Comarú, Fabiana Ferreira Santos
7-16
PDF (Português (Brasil))
Urban Social Movements for the listing of cultural heritage in Goiânia and São Paulo at the end of the 20th century
Natane Rincon Azevedo
17-30
PDF (Português (Brasil))
Black invisibility in the central squares of the city of Nova Esperança-PR
a patrimonial case study
Paula Roberta Libanori Haenisch
31-39
PDF (Português (Brasil))
Heritage Education and the Contributions of Public History to the Preservation of Afro-Brazilian Heritage
Creole jewelry for black and brown “gain slaves”
Alcione Aparecida da Silva, Eulália Maria Aparecida de Moraes
40-44
PDF (Português (Brasil))
Espaço dos GT's
Histórias públicas, histórias plurais
relato da (ainda) breve trajetória de um Grupo de Trabalhlo da ANPUH-GO (2021-2022)
Jiani Fernando Langaro
45-51
PDF (Português (Brasil))
GT Ensino de História e Educação – SEÇÃO GOIÁS
relato do biênio 2020/2022
Cristiano Nicolini, Kênia Érica Gusmão Medeiros
52-55
PDF (Português (Brasil))
Artigos
O Feminino no Brasil Colonial e o Currículo
Mylena Pereira da Silva
56-63
PDF (Português (Brasil))
Poemas e Contos
- Janus, Thot & Clio
-
Janaina Ferreira dos Santos da Silva
64
PDF (Português (Brasil))
Make a Submission
Make a Submission
DEVELOPED BY
Language
Português (Brasil)
English
Español (España)
Français (France)
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems
ANPUH Nacional